Door de sluiting van de horeca en het thuiswerken bij vele bedrijven vielen er twee belangrijke doelgroepen voor De Laat Coffee stil. Ondanks deze lastige periode heeft het team er het beste van gemaakt. Tom de Laat deelt hoe het hen vergaat.
“Tot vorige week ging het behoorlijk goed, we verkochten niet of nauwelijks koffie maar we waren wel druk. Die drukte komt doordat ondernemers tijdens de lockdown de tijd hebben gehad om hun producten onder het vergrootglas te leggen. In de afgelopen drie maanden hebben we meer ondernemers aangesloten dan de afgelopen vijf jaar. Dat komt door onze premium kwaliteit maar ook door de hoge gunfactor. We houden erg van onze koffie en geloven er 100% in.”
Daarnaast wordt volgens Tom het groene product steeds belangrijker: “daardoor staan we vooraan in vergelijking met onze concurrenten. Maar het gaat verder dan dat, we komen de koffie zelf brengen, doen tweejaarlijks een kosteloze kwaliteitscontrole en horen het graag als we iets kunnen betekenen”.
Sinds de aankondiging dat de terrassen weer open mogen is de Branderij uit Nieuwkuijk druk. Er wordt niet gewerkt met grote voorraden maar de koffie wordt per bestelling gebrand waardoor iedere klant verse koffie ontvangt. “Nu de terrassen weer open mogen en de horeca weer kan starten hopen we veel mensen weer te kunnen laten genieten van onze premium kwaliteit koffie!”